Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, October 28, 2012

masa berlalu sepantas kilat


reader :)

hari isnin perhhh setelah bercuti beberapa hari semperna hari raya korban
kemalasan nak bangun pagi melanda diri
nasib baik xterlambat masuk keje

hurmm 
update pasal diri aku sikit kat koranglaa
sebab ramai sangat macam asyik ingat aku keje dengan p1wimax

okay sekarang aku keje dengan 
YTL digital.sdn.bhd
based dekat UITM shah alam
department  education patner program (epp) 

aku dah keje dengan company ni setahun****
dan baru jer dalam sebulan lebih macam tuh kat shah alam ni :)
sekarang aku cuti SABTU and AHAD
:)

kejab jer masa berlalu..
korang perasan x..
pejam celik pejam celik 
lagi beberapa bulan dah nak masuk 2013
orang kata dunia akhir zaman masa memang sepantas kilat
YA ALLAH takut lak aku
hurmm 
banyak benda lagi yang aku perlu perbaiki dalam hidup aku ni
semoga aku diberi peluang untuk semua tuh amin :)
dan peluang untuk korang jugak..
sama2 lah kita berharap kita akan diberi petunjuk 

KENINGTEGAK
wohoooo dah 2tahun 2bulan kita bercinta-cintakan
sekiranya cinta kita ni direstui
dan kau kunikahi agaknya dah berapa orang anak kita yer?
hehehehe
untuk awak keningtegak 
terima kasih masih disisi
awaklah peneman dikala saya suka duka
awak kawan terbaik saya
awak penasihat paling penyabar
awak guru yang penuh keikhlasan
:)

JAYRAMBUTTEGAK
eh nama aku laa tuh
tahun depan kamu dah 25 jay
fuuuh seram bila angka usia bertambah
apa yang aku nak belom dapat lagi
adesssh
kerisauwan melanda diri weh~

masa sepantas kilat sama2 laa kita isi masa kita dengan penuh makna kayh~

p/s : kepada yg study..study bebetol...kepada yang tengah cari keje cari keje bebetol jgn memilih sangat
bagi yang bekerja hargailah keje korang :) masa yang berlalu xkan dapat diulangi walau pada tempat dan perbuatan yang sama :)

0 comments: