Friday, March 8, 2013

entry pertama blog aku...tergantung rupanya :)


hai reader :)
malam ni malam cuti
malam bersuka ria katanya

tapi aku tak pergi bersuka rian pun
dalam perjalanan balik dari kerumah tadi
tibe-tibe

aku : ney saya rasa nak menulisla..
dia : tulislah..nanti kita menulis kat meja luar
aku : saya xnak menulis pakai pensil

(perbualan kami terhenti sampai situ jer )

ni link 1st entry aku


ceritanya tergantung.....

aku teringin nak sambung balik..
tapi belum berkesempatan..
kalau ada galakan,ada yang tertarik kemungkinan aku akan sambung
kalau xde pun mungkin aku akan sambung

p/s : aku suka ayat adik miza "blog ni akan menjadi satu rujukan untuk masa akan datang :)

6 comments:

karnain said...

nice blog..sllu update lama2 ramai la visitor...mai tgok blog aku...jgn terkejut ngn blog aku dah.hahaha...

jay rambuttegak said...

hehehe...okay sure aku singgah tgk blog ko....

jay rambuttegak said...

bagi link blog ko kt aku...

karnain said...

ok ni blog aku http://tinyurl.com/bx8gnc5

jay rambuttegak said...

okay terima kaseh...

jay rambuttegak said...

xdpt pun babe....